Increde-te in Domnul

IMG_4768

Proverbe 3:5-6

“5 Încrede-te în Domnul din toată inima ta şi nu te bizui pe înţelepciunea ta.

Recunoaşte-L în toate căile tale
    şi El îţi va îndrepta cărările. “

Sunt doua saptamani de cand Josua e sanatos si trebuie sa recunosc ca savurez fiecare clipa. Dupa atata boala, ma bucur de noptiile in care pot dormi si de bucuria si pacea pe care le raspandeste in jurul lui atunci cand este sanatos. Josua mananca din nou doua mese de mancare solida pe zi si a si inceput sa bea mai mult. Deja se vede cum a inceput sa puna pe el.De cateva saptamani a inceput sa zica si “mama” . Mi se umple sufletul de bucurie de fiecare data cand il aud.

In ultima luna cand Josua a fost asa mult bolnav fara intrerupere, mi-am atins limitele. Privind inapoi, Dumnezeu a avut un scop pentru toate. In acele momente m-am simti la pamant, fara nici o putere, trista si  dezamagita. Uram acest sentiment si ma consuma. Am ajuns la punctul in care nu mai puteam duce povara  si in final i-am dat lui Dumnezeu totul…toate grijile, toata frica, si l-am dat pe Josua inapoi in mana Sa…demult nu m-am mai simtit asa eliberata. Am constientizat ca Dumnezeu nu schimba planul Lui pentru viata noastra , doar ca mie nu imi convine situatia .In loc sa ma impotrivesc, mai bine accept si incerc sa cresc in El. Din acel moment pace si bucurie a umplut casa noastra. El mi-a dat putere si m-a purtat prin incercare ca sa iesim victoriosi din ea. Domnul este ajutorul, adapostul, stanca , apararea si salvarea mea. Orice va veni, stiu ca El este cu noi si cateodata eu nu pot face nimic mai mult decat sa il iubesc pe Josua si sa ma ingrijesc de el.

Sa traiesti o viata prin credinta nu insemna ca toate lucrurile sunt roz, ca nu vom trece niciodata prin incercari. Adevarul e, ca Dumnezeu in incercare ne formeaza inima si caracterul. Cand suntem in incercare lasam toate celelalte la o parte si ne concentram in intregime pe El. Mana Lui este peste familia noastra si El are puterea sa faca orice. Daca Dumnezeu ne trece prin incercari, nu inseamna ca uitam tot binele si toate binecuvantarile pe care ni le-a dat.

Fi curajos, pentru ca te poti baza pe promisiunile Lui in orice sezon al vietii tale.

Viata de multe ori este dura, dar Dumnezeul nostru este puternic.

IMG_7130

Leave a comment