Suisuri si coborasuri ca parte a calatoriei noastre.

” Recunoaşte-L în toate căile tale şi El îţi va îndrepta cărările.”  Proverbe 3:6

Dupa ultima postare, Josua s-a imbolnavit din nou, iar are febra si tuse. Dar de data aceasta, lucrurile au decurs diferit. De data aceasta am iesit victoriosi din incercare, deoarece in loc sa fug la doctor, am ramas in pacea si linistea Lui. Acu doua luni as fi mers direct la doctor intr-o astfel de situatie si mi-as fi facut griji pentru febra si valorile de oxigen din sange. De data aceasta pacea lui Dumnezeu m-a indrumat. E ca si cum mi-ar fi zis : Nu te ingrijora, nu merge la doctor, nimic nu se va intampla, e in mainile mele, doar increde-te in mine. Dupa cateva zile am avut programare la spital pentru alte investigatii si cand au vazut cum tuseste, cata flegma are si ca saturatia i-a fost din nou aproape de limita, au vrut sa ne tina acolo. Am refuzat, pentruca am fost  linistita si sigura ca Josua va fi ok si daca se inrautateste situatia, pot veni oricand inapoi.  A trecut o saptamana si Josua se simtea tot mai bine.

Nu vreau sa impartasesc doar victoria cu voi, ci si greseala care a urmat dupa. Miercuri a inceput sa creasca din nou febra, de data aceasta mult mai mare decat in cealalta satamana si a inceput sa refuze din nou mancare si lichide. Lucas in timpul acela primea antibiotic pentru streptococ. Dumnezeu din nou m-a linistit zicand : Nu te lasa orbita de frica ! Nu te teme, eu merg inainte ta, o sa lupt pentru voi si te voi purta. 

Si ce fac eu ? Mii de gnduri imi trec prin cap…Lucas are streptococ, daca i-a dat si la Josua ? Daca de aceea il doare gatul si nu mananca ? Daca este streptococ sau infectie, e mult timp sa astept pana luni si urmeaza weekendul. Asa ca ne-am imbracat si am mers la doctor. Binenteles ca Josua nu avea nici streptococ, nici infectie, dor un alt virus. Am plecat acsa fara nici un tratament. De ce nu am putut sa fiu ascultatoare de la inceput ?

“Învaţă-mă să fac voia Ta, căci Tu eşti Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă călăuzească pe calea cea dreaptă!” psalmul 143:10

Dar viata e o calatorie si nimeni nu este perfect. Fiecare o sa cadem la un moment dat, important este sa ne recunoastem greseala si sa facem mai bine data viitoare. Da, am trecut victoriosi peste o sitatie si apoi am fost iar neascultatoare, dar de fiecare data invat sa ma bazez tot mai mult pe El. Dumnezeu vrea sa ne binecuvinteze, sa ne ghideze si sa inflorim acolo unde ne-a plantat. El are un viitor frumos pentru fiecare.

Isus vindeca ! Cand ne uitam prin biblie, vedem ca a vindecat multi oameni si si in ziua de astazi sunt asa de multi care au marturii de vindecare. El poate, e in stare. Nu vreau sa pierd speranta ca o va face si cu Josua asa ca, continuam sa declaram peste el viata si vindecare. Vindecare pentru lucrurile marunte ca raceli si virusi si pentru lucrurile mai mari, ca sa-si poata tine capul, sa ii creasca capul, sa vorbeasca, sa stea in fund si sa vada.

Doamne continua te rog sa umpli inima mea de pace, ghideaza-mi Tu Doamne pasii si gandirea si ajuta-ma sa umblu in ascultare sa fac ceea ce Tu doresti. Te rugam sa il vindeci pe Josua. Fie ca gloria ta sa se vada prin vindecarea lui. In numele lui Isus. Amin.

“Domnul te va călăuzi neîncetat, îţi va sătura sufletul chiar în locuri fără apă şi va da din nou putere mădularelor tale; vei fi ca o grădină bine udată, ca un izvor ale cărui ape nu seacă.” Isaia 58:11

Pentru mai multe poze cu Josua si calatoria noastra, urmati-ne pe Instagram : @michaelabertalan

Leave a comment