Voia Ta sa se faca

Initial am vrut sa pun sus acasta postare de ziua lui Josua, dar deoarece am fost toti bolnavi, nu am avut timp.

Josua, ai implinit un an , miracolul nostru, luptatorul nostru, ai adus asa multa iubire familiei noastre si prin tine familia noastra a devenit mai puternica !Raspandesti bucurie si pace in jurul tau, si parul…ce sa zic…toata lumea e impresionata de frizura ta ! Dumnezeu te foloseste asa de frumos in viata noastra si in viata celor din jurul nostru. Cand viata este plina de haos, tu ne amintesti ce este cu adevarat important ! Fie ca Domnul sa te binecuvinteze si sa te vindece si fie ca viata ta si a noastra ca familie sa aduca roada.

Psalmul 91:11 ” Căci El va porunci îngerilor Săi să te păzească în toate căile tale “

img_4186-1

Nu pot sa imi imaginez cum ar fi sa trec prin acest sezon al vietii noastre fara Dumnezeu.

Psalmul 119:105 ” Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină pe cărarea mea.”

Tu Doamne sti dorinta inimii mele, dar stiu si ca timpul tau este perfect si ca de fiecare data ne pregatesti pentru ceea ce urmeaza. E usor sa te increzi in Domnul cand toate merg bine, dar unde este credinta in incercariile vietii ? Unde este credinta ? Isus ne zice de fiecare data : ” Nu te teme; crede “.

E foarte usor sa vorbesti, dar vad cum de fiecare data cad in aceeasi capcana…ma panichez, am mii si mii de ganduri si nu pot sta linistita sa aud vocea Sa, sa il las sa ma umple de pacea si prezenta Sa.

Exemplul perfect este sptamana trecuta cand am petrecut 5 zile in spital. Josua a avut influenza si a avut nevoie de oxigen. Este deja a treia saptamana ca suntem bolnavi si demult nu m-am mai simtit asa slabita emotional si fizic. Trebuie s recunosc ca atunci cand Josua este bolnav, este foarte greu sa il ingrijesti si sa il faci sa se simta confortabil. Tot timpul are foarte multa flegma si nu se descurca cu ea.

Inca suntem bolnavi, Josua din nou i-a antibiotic si pe langa toata boala ii iese si al treilea dinte in 9 zile. Deja a pierdut 1 kg din greutate ceea ce la el este foarte mult, deoarece oricum era deja la limita inferioara. Momentan din nou nu vrea sa manance si sa bea nimic decat putin lapte, ceea ce nu ajunge. Daca starea lui nu se imbunatateste trebuie sa mergem din nou in spital si doctorii stau pe ganduri daca sa ii puna o sonda in stomac sa nu mai piarda atata in greutate.

Raman mereu uimita cata lume se roaga si se gandeste la noi. Multumim tuturor pentru rugaciuni.

Doamne, ajuta-ma sa-mi gasesc linistea in Tine ! Ajuta-ma sa ma incred in Tine si ghideaza-mi pasii. Ma rog ca sa dai viata si vindecare la Josua, dar cine sunt eu sa pun la indoiala planul tau ? Tu mi-ai dat acest copil si eu ti-l dau inapoi in mana Ta, voia Ta sa se faca in viata lui. Eu sunt fara putere dar Tu esti puternic si orice ai decide ajuta-ma sa fiu curajoasa si da-mi putere sa accept voia Ta.

Isaia 40:31

dar cei ce se încred în Domnul îşi înnoiesc* puterea, ei zboară ca vulturii; aleargă, şi nu obosesc, umblă, şi nu ostenesc.”

2 corinteni 12:9

Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns, căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă* voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine.

Te iubim copil minunat !

img_4254

 

Leave a Reply

