Viata cu un copil cu nevoi speciale

 

Isaia 55.

“Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul.
9. Ci cat sunt de sus cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre si gandurile Mele fata de gandurile voastre.
10. Caci, dupa cum ploaia si zapada se coboara din ceruri si nu se mai intorc inapoi, ci uda pamantul si-l fac sa rodeasca si sa odrasleasca, pentru ca sa dea samanta semanatorului si paine celui ce mananca,
11. tot asa si cuvantul Meu, care iese din gura Mea, nu se intoarce la Mine fara rod, ci va face voia Mea si va implini planurile Mele.

Cum e viata cu un copil cu probleme ? Nu e usoara insa te obisnuiesti si incepi sa accepti lucrurile asa cum sunt. Incepi sa Inveti sa traiesti fiecare clipa, sa te bucuri de fiecare moment, pentru fiecare cm la circumferinta capului, te bucuri pentru orice miscare noua pe care o face si cand isi tine capul mai mult sus cand sta pe burta. Dar cea mai mare implinire, este cand vezi zambetul , bucuria si iubirea pe care ti-o poarta!

Dupa saptamni de plans, viata parca mergea mai departe ca un film in care toti din jurul meu isi continuau vietiile . Dar viata noastra a luat o intorsatura de 180 de grade.
Realizezi, ca toate lucrurile materiale nu mai au nici o valoare. Degeaba ai casa frumoasa si tot ce ai nevoie… cand tot ce iti doresti este sanatate pentru copilul tau.
Cu timpul, Dumnezeu vindeca , Dumnezeu schimba perspectiva.

Incepi sa te agheti de promisiunile si cuvantul Lui, pentruca Dumnezeu si iubirea si fericirea ce o are Josua fata de noi sunt singurele lucruri care ne dau putere sa mergem mai departe si sa ne scriem povestea pe care El a pregatit-o. Dumnezeu are ganduri mult mai marete decat noi, pentru viata noastra.

Viata de zi cu zi si-a gasit ritmul ei. Asa cum e Josua, pentru noi deja e normal. Scoala , gradinita, phisiotherapie, osteopat, lucru ,diferite programari la diferiti doctori .
Nu ne plictisim niciodata, toata saptamana suntem pe fuga.

Josua acum are 7.700 g, 74 cm si 41,5 cm la cap. Ne bucuram ca se intoarce din cand in cand de pe burta pe spate, ceea ce pentru el este un progres. Cand ii dam o jucarie in mana, incepe sa o simta, s o tasteze. Momentan e din nou racit cu tuse foarte urata si i-a antibiotic. Dar cu ajutorul Domnului trecem si peste asta.

In timp, inveti sa nu mai pui la suflet tot ce zic doctorii. La inceput mi-a fost greu… mi-a fost greu cand unii doctori aveau atitudinea ca totul este pierdut, cand te privesc cu mila si nu pot zice nimic concret, cand iti dau sentimentul ca au renuntat la copilul tau ! E greu ca in asemenea momente tu sa ramai pozitiv cu ochii atintiti asupra promisiunilor Lui. Dar cu ajutorul Lui este posibil.

Psalmul 94: 17-1917 De n-ar fi Domnul ajutorul meu, cât de curând ar fi sufletul meu în tăcerea morţii!18 Ori de câte ori zic: „Mi se clatină piciorul!”, bunătatea Ta, Doamne, mă sprijină totdeauna.19 Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul.

E trist si cand strainii il privesc pe Josua si vezi in ochii lor cum se intreaba oare ce are, dar nu indraznesc sa intrebe ! E un proces si acesta… sa ai libertatea sa ii spui in fata ca nu vede si toate celelalte fara sa fi descurajat, ramanand ferm convins ca acesta este planul Lui .

Ajungi sa nu mai ai putere sa iti tot faci atatea griji si realizei ca liniste sufleteasca si impacare poti avea doar daca te increzi deplin in El. Ajungi la un anumit punct cand lasi la o parte fricile de necunoscutul ce urmeaza si te bazezi pe credinta.Nu vreau ca problemele vietii sa ne I-a pasiunea pentru Isus! Vreau sa privim partea pozitiva a lucrurilor. Exista cazuri si mai grave decat a lui Josua . Momente de cadere si frica vor veni tot timpul, dar ne punem increderea si toate grijile in mana Lui ! El se va ingriji de toate !

Suntem convinsi ca viata lui Josua va aduce rod si ca in timp oamenii vor invata sa il priveasca prin ochii Lui si nu cu ochi plini de mila!
Intr-e timp noi mergem inainte cu Domnul peste toate obstacolele ce urmeaza!

Josua 1: 9 
” Nu ţi-am dat Eu oare porunca aceasta: ,Întăreşte-te şi îmbărbătează-te? Nu te înspăimînta şi nu te îngrozi, căci Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine în tot ce vei face.“

Leave a Reply

